دانلود پرسشنامه رویکردهای یاددهی-یادگیری

پرسشنامه

منظور از الگو، ساختاری از نمادها و قواعدی است که مجموعه ای از عناصر مرتبط را در ساختار یا فرایندهای موجود کنار هم جای دهد. به عبارت دیگر الگو، شیء یا فرایندی است که برخی زوایای واقعیت را از طریق یک بازنمایی ساده برجسته میکند. پرسشنامه رویکردهای یاددهی-یادگیری با رویکرد مفهومی ارائه شده است. در این الگو، مبانی و اصول طراحی برنامه درسی در راستای پرورش توانایی حل مساله در مقطع متوسطه در نظر گرفته شده است. در این پرسشنامه رویکردهای یاددهی-یادگیری شامل فعالیت هایی است که در چارچوب و قالب برنامه درسی طراحی شده است.  این پرسشنامه براساس مطالعه مبانی نظری مرتبط با مدل‌های یاددهی و یادگیری تعیین شده است که شامل ۱۲ مولفه و ۳۸ گویه می‌باشد. امتیاز دهی به سوالات در طیف سه گزینه ای (نامناسب، مناسب و کاملا مناسب) می باشد.

[parspalpaiddownloads id=”6″]

همیار پروژه اقدام به جمع آوری و ترجمه انواع پرسشنامه های استاندارد کرده است. شما می توانید با دانلود این پرسشنامه های استاندارد، پژوهش خود را با کیفیت و قابلیت اتکا بالا انجام دهید. پرسشنامه های ارائه شده در سایت همیار پروژه به صورت فایل ورد (word) می باشند و قابلیت ویرایش دارند.

توجه مهم: خرید از همیارپروژه کاملا امن و مطمئن انجام می شود . تمامی فایل های دریافتی از سایت تضمین شده می باشد. همیار پروژه متصل به درگاه شاپرک بانک مرکزی است و پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شتاب امکانپذیر است.