دانلود پرسشنامه انسجام خانواده

پرسشنامه

پرسشنامه فوق بر اساس مبانی نظری انسجام خانواده طراحی شده است. پرسشنامه با الهام از مدل ترکیبی اولسون (۱۹۹۹) و به وسیله ی رضویه و سامانی (۱۳۷۹)، ساخته شده است. این مقیاس دارای ۲۸ سوال است که از طریق آن می توان به میزان انسجام خانوادگی پی برد و همبستگی بین افراد خانواده راکه مهمترین رکن ایجاد کننده ی انسجام خانوادگی است، تعیین نمود. این پرسشنامه از طریق فرزندان در خانواده پاسخ داده می شود و در تمامی موقعیت های مشاوره ای و تحقیقاتی، ازکاربرد وسیعی برخودار می باشد.

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

مراد از انسجام خانواده احساس همبستگی ،پیوند و تعهد عاطفی است که اعضای یک خانواده نسبت به همدیگر دارند(جمشیدی و همکاران،۱۳۸۷).

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه

در این پژوهش منظور از  انسجام خانواده نمره­ ای است که کارکنان به سوالات ۲۸ گویه ای می­دهند .

پرسشنامه استاندارد همیار پروژه طراحی پرسشنامه

قیمت فایل : ۲۵۰۰۰ ریال

[parspalpaiddownloads id=”1″]

همیار پروژه اقدام به جمع آوری و ترجمه انواع پرسشنامه های استاندارد کرده است. شما می توانید با دانلود این پرسشنامه های استاندارد، پژوهش خود را با کیفیت و قابلیت اتکا بالا انجام دهید. پرسشنامه های ارائه شده در سایت همیار پروژه به صورت فایل ورد (word) می باشند و قابلیت ویرایش دارند.

توجه مهم: خرید از همیارپروژه کاملا امن و مطمئن انجام می شود . تمامی فایل های دریافتی از سایت تضمین شده می باشد. همیار پروژه متصل به درگاه شاپرک بانک مرکزی است و پرداخت با تمامی کارت های بانکی عضو شتاب امکانپذیر است.

همیار پروژه